Volvo XC70
Crossover Volvo XC70 spadající svou velikostí mezi kombi vyšší střední třídy stál u zrodu vozů do nepohody a lehčího terénu. Už od prvopočátku byl nejlepší volbou pro aktivní a sportovně naladěné jedince i rodiny. Již předchůdce aktuální verze volili vždy lidé, jejichž zájmy nekončí na hranicích města, ale rádi se vydávali za dobrodružstvím bez ohledu na rozmary počasí. Stejné je to i s nejnovější generací prostorného crossoveru. Volvo XC70 dojede kamkoliv, nezastaví ho bahno ani sníh, jen noha na brzdě.
Drsný kombík má komfortně naladěný podvozek, díky němuž si posádka užije i delší cestování, například výjezd do Alp či k moři s rodinou nebo přáteli. Adaptivní podvozek ale nabízí možnost si s vozem i trochu zařádit. Při zmiňovaných výletech za dobrodružstvím vás nadchne především zavazadelník, který při objemu 555 litrů v základním uspořádání poskytuje opravdu nadstandardní prostor.
Praktický kombík do terénu – každý by jistě očekával nevzhlednou krabici, která vás sice odveze, kam chcete, ale moc parády neudělá. Jenže Volvo vzalo to nejlepší z praktičnosti kombíků a spojilo to se skandinávským designem. Díky tomu je Volvo XC70 líbivým vozem, který se bude líbit jak mužům, tak ženám, které častěji než na praktičnost, se dívají na design.
Aktuality
4. 5. 2011 – Volvo XC70 a bezpečnostní systém City Safety
Díky zavedení tohoto nového informačního systému Volvo Sensus se na silnici společně s modely XC70, V70 a S80 dostal bezpečnostní systém City Safety. Ten upozorňuje řidiče na překážky na vozovce. Pokud řidič vozu včas nezareaguje změnou rychlosti, či směru jízdy, tak elektronika zavelí a automobil sám zabrzdí. Technologie automatického brzdění dokáže několikanásobně snížit riziko vážných zranění při styku automobilu a chodce. City Safety je nejefektivnější do rychlosti 35 km/h.
30. 4. 2011 - „Ix-Cé-Sedmdesátka“ dostala do vínku nejnovější bezpečnostní technologie
Tato modernizace nepotkala jen SUV XC70, ale i další automobily Volvo (V70 a S80). Nový informační systém se jmenuje Sensus. Systém se tak osvědčil u modelů S60 a V60, že v letošním roce se dostal i do dalších vozů. Sensus sdružuje informační, komunikační a bezpečnostní technologie. Vše je ovládáno z jednoho místa: 5-7 palcového displeje, který je umístěn v horní části středové konzole.
4. 4. 2011 – Model XC70 dostal úsporný motor DRIVe
Švédsko je velmi známé svým blízkým vztahem k ekologii. A proto není divu, že švédská automobilka Volvo sdílí tento pohled a proto se snaží své vozy vyrábět s co nejnižšími následky na přírodu. Tím to však nekončí, protože nově se představuje úsporný motor DRIVe. Jeho palivem je nafta. Ta sice není přímo ekologická, ale díky množství technických úprav došlo k radikálnímu snížení spotřeby. Kleslo i množství vypouštěného CO2 do ovzduší. Motory DRIVe se pro velký úspěch nově zavádějí do většiny vozů Volvo.